Σελίδες

Τετάρτη 1 Ιουνίου 2011

«Εκχωρώ τις μετοχές μου»

Ο Στράτος Γιδόπουλος δεν μπορούσε να δώσει το παρών στην ανοιχτή συγκέντρωση για το μέλλον της Νίκης Βόλου την Τετάρτη (1/6), όμως έστειλε επιστολή.

Η συγκέντρωση γίνεται με πρωτοβουλία των οργανωμένων Blue Club «Παναγιώτης Ντοκούζης», προκειμένου να βρεθεί βιώσιμη λύση για την ΠΑΕ.

Αναλυτικά ο χαιρετισμός του Γιδόπουλου:

«Χαιρετίζω την προσπάθεια του Blue Club για την συγκέντρωση και τον προβληματισμό τους για την σωτηρία της Νίκης. Πραγματικά αυτά τα παιδιά, αγωνιούν και υποφέρουν για τη Νίκη. Δυστυχώς όμως πολλές φορές συμπεριφέρονται με λάθος τρόπο. Εύχομαι σε όποιον βρεθεί να αναλάβει τη Νίκη να του συμπαρασταθούν και να τον βοηθήσουν, να μην αφήσουν τους γνωστούς αγνώστους να τον υπονομεύσουν. Εγώ εκχωρώ τις μετοχές μου σε όποιον έρθει με μόνη προϋπόθεση να κρατήσει την ομάδα στην Γ’ Εθνική. Επίσης επειδή πολλοί θα διαδίδουν ότι θέλω βάσει μετοχών να εκμεταλλευτώ κάποιον, δηλώνω ότι αν ανεβάσει την ομάδα στην Β’ Εθνική θα του χαρίσω το 40% των μετοχών του.

Επίσης θέλω να σας ενημερώσω για όσα ψευδή διαδίδονται περί των χρημάτων που έχω βάλει στη Νίκη Βόλου. Μπορείτε να ενημερωθείτε από τον λογιστή της ΠΑΕ, που δεν είναι δικός μου, είναι Βολιώτης. Το ποσό μέχρι και 30-5-2011 είναι 1.334.000 ευρώ. Υπάρχουν και μερικές άλλες αποδείξεις δικηγόρων από προσφυγές που θα δοθούν στο λογιστήριο εντός των ημερών. Αυτές είναι περίπου 150.000 ευρώ επιπλέον. Συνολικά 1.484.000.

Εύχομαι τα καλύτερα για την αγαπημένη ομάδα της Νίκης, όπως επίσης εύχομαι να βρεθεί κάποιος να βάλει το 1/10 από όσα έβαλα εγώ.

Στράτος Γιδόπουλος».

ΒΟΛΟΣ: Αγγελική Θανασούλη

Πηγή: www.onsports.gr

2 σχόλια:

  1. μαλλον ρε παιδια ο κυριος γιδοπουλος θελει να μας πεισει οτι εβγαλε απο τις καταθεσεις του χρηματα και τα εδωσε ετσι απλα για να πληρωνει τις υποχρεωσεις....ειδικα τις παλιες...τις ομαδας που τοσο ξαφνικα αγαπουσε.....και ολα αυτα για τη δοξα και για να του πουνε ολοι οι νικιωτες ενα μεγαλο μπραβο.......αρε βρεγμενη σανιδα.....για σας λεω πιο πολυ νικιωτες που καθεστε σαν τα χωριατουλια και τρωτε τα παραμυθια τους......(το δικο σας παιδι)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ποιος τρωει παραμυθια ρε δικο μας παιδι???5-6 μαλακισμενα συνεχιζουν αυτο το χαβα ειτε επειδη ειναι πιτσιρικαδες ειτε γιατι δεν τους κοβει.αυτοι οι 5-6 σκονιασανε ηδη πριν τους αποβαλλει το σωμα του νικιωτικου λαου.ησουν χτες στη συνελευση???οταν λεει ο κ.Τσιντσινης οτι αν μου ζητησει 50 ευρω ο ερασιτεχνης τα δινω,αν μου ζητησει 10 ευρω ο Γιδοπουλος δεν τα δινω και τον χειροκροτησαν ολοι απο κατω τι καταλαβαινεις?τρωμε παραμυθια?

    ΑπάντησηΔιαγραφή