Σελίδες

Δευτέρα 24 Ιανουαρίου 2011

Γιδόπουλος: «Φεύγω, αν συνεχίσετε έτσι»

Οι ηρωικοί οπαδοί της Νίκης στη Μυτιλήνη
Αρκετές παρενέργειες είχε η ήττα με 1-0 της Νίκης από την Καλλονή. Μπορεί ο Απόστολος Χαραλαμπίδης να έλεγε τόσο στη συνέντευξη Τύπου όσο και στις κατ’ ιδίαν συζητήσεις πριν την αναχώρηση της ομάδας από το αεροδρόμιο ... «Οδυσσέας Ελύτης» της Μυτιλήνης χθες ότι το πρωτάθλημα έχει ακόμη πολύ δρόμο και πως όλα ανατρέπονται, αρκεί να έρθουν οι παίκτες που θέλει και ειδικά δύο επιθετικοί πρώτης διαλογής, αλλά ο Σ. Γιδόπουλος ήταν κυριολεκτικά σκασμένος και δεν μπορούσε να χωνέψει με τίποτα το αποτέλεσμα. Γι’ αυτό και μάζεψε τους παίκτες σε μια γωνιά του αεροδρομίου, για να τους μιλήσει και να τους θέσει προ των ευθυνών τους.

Συγκεκριμένα τους είπε:

«Δεν είμαι διατεθειμένος να μείνω και να σας βλέπω να έχετε αυτή τη συμπεριφορά. Κάποιοι παίκτες ήταν όλο αγκαλίτσες και φιλάκια με τους αντιπάλους. Εγώ θέλω ποδοσφαιριστές Ταλιμπάν.

Τον αντίπαλο πρέπει να τον βλέπετε ως εχθρό κι όχι για δημόσιες σχέσεις. Τέρμα οι δημόσιες σχέσεις με τους αντιπάλους. Δεν μπορώ να βλέπω κάποιους να είναι μέσα στην καλή χαρά μετά από μια ήττα, ότι δεν έγινε τίποτα που χάσαμε. Εγώ για να πάρω πρωτάθλημα με την ΑΕΚ, τσακώθηκα με όλους. Αποφασίστε επιτέλους: ή θα αποκτήσετε το μέταλλο του νικητή ή το διαλύουμε. Εγώ φεύγω και εσείς μένετε με τους …άλλους (εννοούσε προφανώς τους Βολιώτες παράγοντες)

Η προσπάθεια δε δίνει βαθμούς αλλά οι νίκες. Δεν παίζαμε με καμιά Μπαρτσελόνα ή Ρεάλ, για να μην μπορείτε να νικήσετε τον Αετό Σκύδρας και την Καλλονή. Δεν μπορώ να διαπιστώνω ότι κάποιοι τρώνε σίδερα και κάποιοι είναι αδιάφοροι. Αναφέρομαι κυρίως στους παλιούς, γιατί οι καινούργιοι θέλουν λίγο χρόνο, για να δείξουν τα δείγματα γραφής τους. Θα νικήσετε τον Μ. Αλέξανδρο, θα φέρετε και μια ισοπαλία με την Κρανούλα και μετά θα νομίζετε πως είναι όλα καλά.

Έχω παρατήσει τις δουλειές μου γι’ αυτήν την ομάδα. Αύριο θα με παίρνουν οι φίλοι να με ρωτήσουν για το ματς και εγώ δε θα το σηκώνω από ντροπή. Τις επόμενες μέρες δε θα ‘χω την όρεξη να μιλήσω σε άνθρωπο. Εσείς πότε θα βγάλετε στο γήπεδο τον ποδοσφαιρικό σας εγωισμό; Είναι πολύ ψυχοφθόρο για μένα να ξοδεύω τόσο χρόνο και χρήμα χωρίς αποτέλεσμα. Αν φύγω, δεν έχω να χάσω τίποτε, μόνο να κερδίσω».

Να σημειωθεί επίσης ότι ο τερματοφύλακας της Νίκης, Φ. Τάσσος, είχε τετ-α-τετ με τον Απ. Χαραλαμπίδη και ουσιαστικά απολογούμενος κατά κάποιο τρόπο για το τέρμα που δέχθηκε του είπε: «Κόουτς, δεν μπορούσα να το βγάλω. Ακούμπησε την μπάλα ο Μαϊστρέλλης και της άλλαξε πορεία».

Απο : www.magnesianews.gr


ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου