Σελίδες

Πέμπτη 13 Ιανουαρίου 2011

Φώτης Τάσσος: «Πάνω απ’ όλα η Νίκη…»

Στην επίσημη ιστοσελίδα της ΠΑΕ ΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ μίλησε ο Βολιώτης τερματοφύλακας Φώτης Τάσσος, που πήρε την φανέλα του βασικού γκολκήπερ της ομάδας μας, στα δύο τελευταία παιχνίδια, έχοντας μάλιστα «μηδέν» παθητικό και μετρώντας φυσικά δύο νίκες!
«Το ζητούμενο είναι να κερδίζει η ομάδα, η οποία είναι βέβαια πάνω απ’ όλους και απ’ όλα…» είπε ο πανύψηλος γκολκήπερ, που τόνισε: «Σαφέστατα και θέλω να παίζω, ποιος παίκτης δεν το θέλει αυτό. Γνωρίζω ότι η θέση του τερματοφύλακα έχει μία ιδιαιτερότητα σε σχέση με τις άλλες θέσεις, όμως έχω μάθει στην ζωή μου να περιμένω, να είμαι υπομονετικός και να δουλεύω.
Το ότι έχω παίξει σε δύο παιχνίδια, στα οποία η ομάδα δεν δέχτηκε γκολ και πήρε δύο νίκες, αυτό λέει ταυτόχρονα πολλά αλλά και τίποτα
Η Νίκη πρέπει να κερδίζει πάντα, αυτό ξέρω εγώ και τίποτα περισσότερο. Από την αρχή της σεζόν, ο στόχος ήταν η άνοδος και εκεί εστιάζουμε όλοι την προσοχή μας.
Πάντα είχα άριστες σχέσεις με όλους τους συμπαίκτες μου, πιστεύω ότι ο ανταγωνισμός σε κάνει καλύτερο και χαίρομαι που είχα δίπλα μου πολύ καλούς τερματοφύλακες. Μέσα από την δουλειά και τον ανταγωνισμό, πάντα βγαίνεις κερδισμένος.
Προσωπικά πιστεύω ότι μέσα από την διάκριση της ομάδας, έρχεται και αυτή του ποδοσφαιριστή.
Πως είναι δυνατόν να διακριθώ σε μία ομάδα που δεν μπορεί να παίξει πρωταγωνιστικό ρόλο…».
Όσο για το αν είχε άγχος στα δύο αυτά ματς; «Απολύτως κανένα, αφού πιστεύω στις ικανότητές μου, αλλά και σ’ αυτές της ομάδας μας».
Τέλος για την φοβερή επέμβασή του, στο παιχνίδι της Κατερίνης, είπε χαρακτηριστικά: «Ο τερματοφύλακας είναι για να σώζει κινδύνους… Ε, αυτό έκανα. Δουλεύω σκληρά για να μπορώ να αγωνίζομαι σε υψηλό επίπεδο, το οποίο απαιτεί η Νίκη Βόλου».
Τέλος ο Φώτης Τάσσος αναφέρθηκε και στον κόσμο, λέγοντας ότι… «ο κόσμος μας είναι υπέροχος και μοναδικός, του αξίζουν πολλές χαρές και διακρίσεις.
Ελπίζω στο τέλος να τον δικαιώσουμε με την άνοδο στην Β’ Εθνική κατηγορία!
Χρειάζεται όμως πολύ και σκληρή δουλειά και ελάχιστα λόγια».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου