Σελίδες

Πέμπτη 29 Σεπτεμβρίου 2011

Δαλούκας: «Με απειλούσαν με τη ζωή των παιδιών μου»

Ο διαιτητής Γιώργος Δαλούκας στην κατάθεσή του, σύμφωνα με δημοσιεύματα, αναφέρει ότι δέχθηκε απειλές για τη ζωή του και για τη ζωή των παιδιών του, ενώ ανέφερε ότι είχε δεχθεί απειλές και από τον Αχιλλέα Μπέο.

Όπως αναφέρει η εφημερίδα «Το Βήμα», ο Θεσσαλός ρέφερι υποστήριξε ότι δεν είχε καμία ενόχληση από τον πρώην μεγαλομέτοχο του Ολυμπιακού Βόλου για τον αγώνα του Ολυμπιακού με την Μακάμπι Τελ Αβίβ, έτσι ώστε ο Δαλούκας να μεσολαβήσει στον Ιταλό διαιτητή Λούκα Μπάντι, όμως ανέφερε ότι ο Αχιλλέας Μπέος του είχε ζητήσει να παίξει υπέρ του Άρη στον αγώνα με τον Παναθηναϊκό.

Ο Γιώργος Δαλούκας αναφέρει χαρακτηριστικά για αυτό το περιστατικό:

«Ορίστηκα αν θυμάμαι καλά Τετάρτη ή Πέμπτη στον συγκεκριμένο αγώνα. Ο κ. Μπέος μου τηλεφώνησε την Παρασκευή το μεσημέρι και μου είπε: μπήκες σ' αυτό το παιχνίδι και κοίταξε να παίξεις υπέρ του Άρη για να μην έχει προβλήματα.

Εγώ του απαντάω: Παίζω 50-50 κι αν σου αρέσει.

Μου απαντάει αγριεμένος: Δεν μ' αρέσει κι αν δεν παίξεις όπως πρέπει θα έρθουν Ρώσοι, Αλβανοί κλπ. και θα έλθω κι εγώ μαζί τους και θα γελάμε.

Του απαντάω: Κλείσε το τηλέφωνο γιατί είμαι με την γυναίκα μου και κόψε τις απειλές.

Στο ημίχρονο κι ενώ έχω δώσει το πέναλτι υπέρ του Παναθηναϊκού με έπαιρνε τηλέφωνο και δεν το σήκωνα. Στο τέλος του αγώνα, το ίδιο βράδυ αλλά και την άλλη μέρα με έπαιρνε και μου έλεγε: ρεζιλεύτηκα, με έκανες ρεζίλι, είσαι αρ... που δεν μ' άκουσες, θα δεις τι θα πάθεις. Τελείωσες».

Όσο για την συνέχεια, τα όσα λέει ο διαιτητής από το Βόλο για τις απειλές σοκάρουν.

«Συγκεκριμένα τα πρωινά, όταν εγώ έλειπα από το σπίτι μου για προπόνηση, ερχόταν διάφοροι "σωματώδεις τύποι", χτυπούσαν το κουδούνι του σπιτιού και επιτακτικά με ζητούσαν από την γυναίκα μου. Έπαιρναν τηλέφωνο συνέχεια με απόκρυψη εμένα και τη γυναίκα μου με την ίδια πάντα βραχνή φωνή και με απειλούσαν λέγοντας: δεν θα ζείτε για πολύ ακόμα, θα σφάξουμε εσένα και τα παιδιά σου», ήταν τα λόγια που χρησιμοποίησε.

Πηγή: www.onsports.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου