Πέμπτη, 6 Οκτωβρίου 2011

Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των διαρκείας της Νίκης Βόλου

Πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση των διαρκείας της Νίκης Βόλου
στην κατάμεστη αίθουσα «Θεσσαλία» του Volos Palace

Έγινε χθες το απόγευμα η παρουσίαση των καρτών διαρκείας της Νίκης Βόλου στην κατάμεστη αίθουσα «Θεσσαλία» του Volos Palace.

Η εκδήλωση ξεκίνησε με δύο σημαντικές ειδήσεις, που αφορούν τη γενική εικόνα του γηπέδου Π. Μαγούλας. Συγκεκριμένα, όπως ανακοινώθηκε:


-    Θα γίνουν μετά από μελέτες  εξωτερικές αλλαγές στο γήπεδο. Συγκεκριμένα θα τυπωθεί ένα πάνελ 130 τ.μ με όμορφες στιγμές του παρελθόντος της ομάδας, που θα αλλάξει όλη την πρόσοψη του γηπέδου. Το πάνελ αυτό θα εφαρμοστεί σε μια σιδηροκατασκευή περιμετρικά της κερκίδας.

-    Θα οργανωθεί η διαφημιστική προβολή. Μπάνερς των 10 μέτρωνΧ22,40 θα προβάλουν μέσα στο γήπεδο πάνω από δέκα διαφορετικές επιχειρήσεις, κάτι το οποίο θα συμβάλει σημαντικά στα έσοδα της ΠΑΕ Νίκη. Φυσικά τα μπάνερς ανάλογα με τη θέση τους θα έχουν και διαφορετικό κοστολόγιο, όμως το κόστος θα είναι χαμηλό, δίνοντας κίνητρο στις επιχειρήσεις να διαφημιστούν.

Σε ό,τι αφορά στα εισιτήρια διαρκείας, αυτά θα είναι δύο. Το ένα, το ασημένιο, θα αφορά στις μη στεγασμένες πλευρές του γηπέδου συν τουλάχιστον 30 μέτρα από την κάθε πλευρά της σκεπαστής κερκίδας. Το κόστος αυτών των διαρκείας έχει οριστεί στα 100 ευρώ. Το δεύτερο εισιτήριο διαρκείας, το χρυσό, αφορά στην κεντρική κερκίδα και συγκεκριμένα πάνω από τα 2/4 της σκεπαστής. Η αξία του είναι στα 200 ευρώ.

Τη διάθεση των διαρκείας έχει αναλάβει η grapheteria, που έχει ήδη δημιουργήσει μία βάση δεδομένων για όλους όσους θα επιλέξουν να μπουν στο γήπεδο της Νίκης. Μάλιστα η εταιρεία έχει εξασφαλίσει ότι για τη θέση εκείνου που αγόρασε διαρκείας δε θα επιτραπεί καμία κακοπροαίρετη προσπάθεια αντιγραφής της.

Γι’ αυτό το λόγο το εισιτήριο, εκτός των προσωπικών στοιχείων του καθενός, θα έχει και τέσσερα διαφορετικά σημεία ασφαλείας. Κατά συνέπεια η οποιαδήποτε προσπάθεια αντιγραφής θα αποτύχει. Το εισιτήριο διαρκείας δεν αντιγράφεται και θα είναι πολύ εύκολο να καταλάβει κάποιος που κάνει έλεγχο ποιο είναι γνήσιο εισιτήριο και ποιο όχι.

Οι ενδιαφερόμενοι οπαδοί της Νίκης θα μπορούν να επισκέπτονται τα γραφεία της εταιρείας grapheteria (Μητροπολίτου Γρηγορίου 87) και θα καταγράφονται τα στοιχεία τους άμεσα, ενώ θα υπάρχει και άμεση παράδοση της κάρτας διαρκείας μετά από σχετική ειδοποίηση. Οι πίσω επιφάνειες των καρτών θα αποτελέσουν «εισιτήρια διαρκείας» και για επιχειρήσεις της περιοχής μας.

Για τις χρυσές κάρτες αυτές οι επιχειρήσεις είναι το τσιπουράδικο Tomy’s και τα στεγνοκαθαριστήρια Le savon, που δίνουν 10% έκπτωση στους κατόχους τους. Άρα τα διαρκείας είναι χρήσιμα για την ομάδα, για την επιχείρηση που διαφημίζεται και είναι ουσιαστικά χορηγός καθώς και για τον φίλαθλο της Νίκης. Έκπτωση στους κατόχους των διαρκείας θα υπάρχει και στην μπουτίκ που θα λειτουργήσει απέναντι από το Π. Μαγουλάς σύντομα. Για την ασημένια κάρτα, η διαδικασία πώλησης του πίσω μέρους της σε διαφημιζόμενους είναι σε εξέλιξη και η τιμή ορίστηκε στα 2.000 ευρώ.

Σημειώθηκε επίσης ότι τα εισιτήρια διαρκείας δε θα είναι αριθμημένα, γιατί μια διαδικασία αρίθμησης θα σήμαινε την τοποθέτηση καθισμάτων στην σκεπαστή και την ταυτόχρονη μείωση της χωρητικότητάς της κατά 250 άτομα, δηλαδή από 1000 στα 750.

Τέλος, υπήρξε η παρότρυνση από τους υπεύθυνους της grapheteria να αγοραστούν τα δεκαπλάσια διαρκείας σε σχέση με πέρσι.

Ρεπορτάζ: Χρήστος Θανασούλης

Πηγή: www.mycitynet.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου