Σελίδες

Κυριακή 6 Φεβρουαρίου 2011

Τέλος από τη Νίκη ο Χαραλαμπίδης!

Την παραίτησή του υπέβαλε μετά το ματς με την Δόξα Κρανούλας ο προπονητής της Νίκης Βόλου, ο Απόστολος Χαραλαμπίδης, μην αντέχοντας άλλο την κατάσταση όπως είπε, ενώ από την πλευρά του ο Ανέστης Ζώης μοίρασε συγχαρητήρια στους παίκτες του για το παθιασμένο παιχνίδι τους.

Απόστολος Χαραλαμπίδης: "Το γήπεδο ήταν ακατάλληλο και θα ήταν καλύτερα να είχε αναβληθεί το παιχνίδι, γιατί ήταν επικίνδυνο για τη σωματική ακεραιότητα των παικτών. Δεν έχω δει χειρότερο στην κατηγορία (σ.σ. το γήπεδο είναι σ' αυτήν την τραγική κατάσταση όλη τη χρονιά). Κάναμε τη χειρότερη μας εμφάνιση και η νίκη της Δόξας Κρανούλας είναι δίκαιη. Όποιος έβαζε γκολ σ' αυτόν τον αγωνιστικό χώρο θα κέρδιζε και το παιχνίδι. Συγνώμη στον κόσμο μας που αξίζει περισσότερα.

Είναι το τελευταίο μου παιχνίδι στον πάγκο της ομάδας. Υπό άλλες συνθήκες θα έμενα, αλλά τώρα κάνω κακό στην ομάδα και τον εαυτό μου. Άλλα άκουσα, άλλα μου υποσχέθηκαν και άλλα βρήκα κι εγώ δεν θέλω να κοροϊδεύω ούτε τον εαυτό μου ούτε τους ποδοσφαιριστές. Δεν πάω για τα λεφτά στις ομάδες. Θα ενημερώσω τον πρόεδρο γι' αυτή μου την απόφαση".

Ανέστης Ζώης: «Έγινε ένα ματς που δεν είχε ποιοτικά χαρακτηριστικά. Ήταν κρίσιμο για μας, επειδή προερχόμασταν από τρεις ήττες. Συγχαρητήρια στους παίκτες μου για το πάθος τους. Έδειξαν ότι ήθελαν πάρα πολύ να κερδίσουν. Εύχομαι στη Νίκη Βόλου να βρει το δρόμο της».

Για την επιστροφή του στον πάγκο της Κρανούλας, σχολίασε: «Γύρισα στο σπίτι μου. Έξι χρόνια που ήμουν στην ομάδα πετύχαμε πολλά και είμαι πολύ χαρούμενος γι' αυτήν την επιστροφή».

Γιάννης Τσάγγαρης: «Ξέραμε ότι είχαμε να αντιμετωπίσουμε μια καλή ομάδα και ότι έπρεπε να είμαστε σοβαροί για να πάρουμε τη νίκη. Το γήπεδο όμως που παίζαμε ήταν επικίνδυνο για τη σωματική μας ακεραιότητα και πιστεύαμε ότι θα αναβληθεί το παιχνίδι. Ο αντίπαλος ήταν πιο δυνατός από εμάς. Με μία στημένη φάση πήρε το ματς. Μόνο έτσι θα μπορούσε να μπει γκολ σ' αυτό το γήπεδο. Θα συνεχίσουμε την προσπάθεια, υπάρχει ακόμα πολύς δρόμος. Συγχαρητήρια στην Κρανούλα για τη νίκη της».

Για τα προβλήματα που οδήγησαν στην παραίτηση τον κ. Χαραλαμπίδη δεν θέλησε να κάνει κάποιο σχόλιο: «Δεν μπαίνω σε λεπτομέρειες για το τι συμβαίνει στην ομάδα. Είχαμε γίνει μία οικογένεια και μας είχε βοηθήσει πολύ ο κ. Χαραλαμπίδης, αλλά σεβόμαστε την απόφασή του».

Βασιλειάδης: «Έγιναν πολλά τον τελευταίο καιρό. Αλλάξαμε προπονητή και είχαμε 2 απαράδεκτες ήττες. Μόνο η διοίκηση και ο προπονητής, μας πίστεψαν. Συγχαρητήρια στους συμπαίκτες μου γιατί έδωσαν το 200% των δυνατοτήτων τους. Πιστεύω να έρθουν κι άλλα θετικά αποτελέσματα. Είναι δύσκολο να βρίσκεσαι με την πλάτη στον τοίχο και να θες αποτέλεσμα. Όταν δεν σε πιστεύουν οι ίδιοι σου οι φίλαθλοι νιώθεις απογοητευμένος απ' όλα. Συγχαρητήρια στα παιδιά που όρθωσαν ανάστημα».

Apo: www.mikriliga.com


ΑΠΟ: ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου